Dit vinden för mig

De senaste dagarna har jag funderat mycket på min framtid och då speciellt på framtida yrken. Visst, jag går en bra utbildning och "borde" veta redan nu vad exakt jag vill jobba med i framtiden. Men det gör jag inte och det skrämmer mig faktiskt lite grann. För tänk om jag aldrig kommer på det?

Okej, lite överdrivet kanske för jag kommer ju komma på det. Snart. Det krävs bara lite tid och rum för det. Och erfarenhet. Det är bara det att jag är en sådan där typ som har svårt att vänta på saker och ting, allt måste gå fort och helst nu! Det har blivit lite bättre under det senaste året men jag känner ju fortfarande av det... Otålighet.

Jag vet i alla fall att det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan om några veckor. Jag har saknat att få använda mig hjärnkapacitet till max. Åh det ska bli så skönt!

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0