Jag vill vara med och tävla!

Karin har en jätterolig tävling på gång som man kan hitta här ! Jag är värdelös på datorer egentligen och speciellt att fixa så att allting ser snyggt ut. Så min 80/90-talsoufit som jag ska uppfinna kommer inte att vara i något fancy kollage men det får gå ändå =). Något sådant här har jag i alla fall tänkt mig:




Sko: Reebok Freestyle high top
Klänning: Jonathan Saunders (netaporter.com)
Leggings: Forever21.com
Väska: Felix Rey leather bow stud clutch (asos.com)
Armband: Angie Gooderham black studded cuff (asos.com)
Smink: Lancôme L'extreme waterproof mascara, Lancôme color fever gloss dangerously pink (donnabeauty.se) Nagellack China Glaze nail lacquer, shocking pink (eleven.se)

Meningen med jackan är att den ska bara finnas med som en accessoar, ifall det blir kallt har man någonting att ta på sig. Och skratta inte för mycket åt mig om att jag inte kan fixa bilderna i ett fint kollage eller liknande, jag kan verkligen inte sådant! Vill lära mig dock.

Men nu är mitt bidrag klart i alla fall! =)

Update: Det verkar vara något strul med att se jackan, kunde nämligen inte spara den utan var tvungen att infoga den som html-kod men den verkar inte synas den här datorn som jag sitter vid nu men konstigt nog så syns den på min egna. Jaja, säg till om någonting är fel. =)

Kommentarer
Postat av: kim

Snyggt! Lycka till i tävlingen!

2009-03-07 @ 13:47:10
URL: http://heymoon.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

gina tricot , <3

gillar 'västen' längst ner :)

2009-03-25 @ 17:19:59
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0