Roliga tävlingar man hittar plötsligt!

Engla har en tävling just nu, värt att kolla in! Här kan ni hitta den.

Jag har fortfarande inte lärt mig hur man gör kollage och jag kan ändå inte installera något program som kan hjälpa mig på traven då jag har Linux och den är omöjlig att installera program med... Jaja, här kommer mitt bidrag, utan ett snyggt kollage:





Allting är från Haléns. Chinosen ska vara så där snyggt uppkavlade nere i benen och bodyn ska liksom matcha chinosen samt skorna på ett snyggt sätt. Jag gillar när en outfit är nästan enbart svart men att man bryter av det men accessoarer och liknande. Som i det här fallet, har vi den korta jeansjackan som en kontrast till allt svart och även den röda lilla väskan. Sedan är det smyckena som passar till svart väldigt bra tycker jag. Ray Ban-solglasögonen var en sista touch men de är ju så snygga! Och eftersom det inte ens är nära på att bli vår än (som det känns just nu) så siktade jag på en outfit som känns mer som något man kan ha på sig om bara några veckor kanske =). Klänningarna får vi nog tyvärr vänta med lite till men den här outfiten måste ju gå att använda i april. Vi får hålla tummarna helt enkelt.

Nu ska jag sova! Natti natti på er =)

Kommentarer
Postat av: winz

SÖTA HELLOKITTY SAKER TILL SALU inne på winsy.bilddagboken.se! :D

2009-03-16 @ 13:13:38
URL: http://winz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0