Snart är det dags!

Åh snart är det dags för oscarsgalan (först är det givetvis kändisarna som går på röda mattan) och jag kan ju inte se det! Jag har sett det så länge som jag kan minnas och nu kan jag plötsligt inte göra det. Det visas säkert inte heller på någon hemsida. Jag som vill se det *surar*. Nu undrar jag vem som kommer ha den vackraste klänningen eller det finaste talet, allt sådant kan man ju självklart läsa och se i tidningarna imorgon men det är ingenting jämfört mot att se det på tv, då får man ju ändå se det så mycket live som det bara går =).

Nominerad till bästa film

The curious case of Benjamin Button

Frost/Nixon

Milk

Slumdog millionaire

The reader






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0