Kroppen ville helt enkelt inte vakna klockan 9

Jag satt väckarklockan på 9 för jag tänkte att jag får mycket tid till att plugga och kanske till och med hinna  till skolan innan informationen stänger. Väckarklockan ringde men jag stängde av den och somnade om. Typiskt. Och 9 är ju inte ens tidigt! Min sömn är totalt rubbad på grund av att vi inte har några lektioner den här kursen. Vi har "endast" 3 seminarium som är obligatoriska och då formar man ju sin egen sömnrytm. Och min är inte bra, jag vaknade vid 11 idag och känner mig fortfarande inte utvilad... någonting fel med sömnen kanske? Och nu ska jag börja plugga eftersom att jag har hållt på med massa annat (fixat lunch) och det känns ju sådär. Fast jag gillar faktiskt att plugga när det är lite senare, har alltid gjort det. Jag är ju ingen morgonmänniska som sagt...så eftermiddagen/kvällen har alltid varit perfekta tillfällen för mig att sitta ner och plugga.

Så nu är det bara att öppna den svåra boken (ja, det är nog den svåraste vi någonsin har haft!) och traggla mig igenom den.  Hoppas ni har det bra och är lite piggare än mig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Bonko

Lycka till med väckarklockan imorgon ^^ Japp, Inter - Man Utd spelas ikväll på Viasat Fotboll. 20.45. lite trist, för de känns lite som någon annan sa, en finalmatch.

2009-02-24 @ 14:35:41
URL: http://miickes.blogg.s/
Postat av: Bonko

Svar: Ja, visst är det så. Men det är kul med stormatch nu efter en lång paus. Själv har man alla bredvid sig och kan zappa så mycket jag känner för, hähä. Skadeglädje när den är som bäst ;) Japp, Källströms Lyon är bra, men inte bättre än Barcelona tyvärr.

2009-02-24 @ 16:50:46
URL: http://miickes.blogg.s/
Postat av: angelikaH.

Hej. Du har en väldigt kul blogg att läsa! Liksom om kändisar och så, mer intressant då den inte är bara om fashion och skvaller utan nyheter! :D



2009-03-01 @ 22:06:44
URL: http://angestange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0