Konflikt, kontroll, expertis

Fin titel va? Jupp, det är vår bok som vi ska läsa ut till på fredag som vi just den dagen har seminarium på. Visst, det är inte svårt att läsa ut en bok på en vecka men det försvårar det hela en del när den är 1. Väldigt tråkig (eller där ljög jag, den är inte så himla tråkig, bara jag som hellre vill läsa min deckare) 2. Svår att förstå, då det handlar om forskning samt forskningsanvändning och senast jag kollade är jag ingen forskare. Än i alla fall. 3. 6 uppgifter som måste dokumenteras då man KAN komma att lämna in dem till läraren. Inte säkert att vi ska det, man KAN komma att göra det. Hmm vad det nu betyder. Bättre att helt enkelt skriva en fullfärdig dokumentation på allt så att man är väl förberedd ;).

Sitter här i datasalen i skolan (eller i en av dem, de är delade i sex stycken smårum...ganska mysigt ändå) och funderar på om jag ska fortsätta med pluggandet eller om jag ska gå snart så att jag kan möta älsklingen som slutar snart =). Ja det blir nog det sista alternativet. Jag har ju faktiskt pluggat väldigt duktigt idag! Oavsett om jag gick upp kl 11 eller inte hrrrmmm..

Och imorgon är det dags för intervju! Det är visserkligen bara för ett sommarvikariat men jag behöver verkligen ett jobb nu när jag tar examen i maj och ett sommarvikariat fungerar alldeles utmärkt! Jag ska ändå kanske fortsätta med pluggandet i höst (ja jag vet, jag är knäpp som först går 3 år+mer i ett enda svep I know I know) så ett sommarvikariat passar jättebra då =).

Hörs mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0