Jag kom med på första sidan!

Ja, alltså på blogg.se. Jag har ju varit ganska dålig på att skriva i min blogg ett ganska långt tag nu (jag försöker att skärpa till mig med det) men jag är ändå inne på den varje dag. Och plötsligt möttes jag av måånga kommentarer (för mig är de väldigt många) och fina sådana också! Men jag blev lite förvirrad. Förstod inte riktigt hur de har hittat till min lilla blogg för jag har ju inte gjort reklam för den någonstans hmm. Men sen såg jag det! Och jag är ju med på första sidan på blogg.se! Gud vad glad jag blev =). Motivationen till att skriva blogg steg mycket högre nu.
Det är en jättebra sak det där med att okända samt kända bloggar har en möjlighet att synas lite. Brukar ju själv alltid kika inne på blogg.se för att hitta lite nya bloggar att läsa. Så nu kanske någon har hittat min blogg och hoppas på att jag uppdaterar lite oftare? Hoppas åtminstone det, för nu jäklar ska jag bli bättre på det!

 /S

=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Petra

grattis till de! :)

2009-02-13 @ 13:59:47
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

GRATTIS!!! :-DDD



Önskar Dig en UNDERBAR fredag!!



Massor av varma kramar!!

2009-02-13 @ 14:41:22
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Sara

Vad ska du ta examen i?

Hoppas du får jobb direkt du kommer ut! En del har ju tur! Speciellt om man bor i en större stad. Lycka till iaf :)

2009-02-13 @ 16:11:08
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0