Fredagsmiddag

Snart är det dags för fredagsmiddag i form av glutenfri lasagne! Mmm det vattnas redan i munnen på mig. Det är en av mina absoluta favoriträtter (nachos är min allra största favorit mmmm) och idag ska vi få glufsa i oss det! Imorgon blir det också god mat, älskligen och jag ska till Stockholm för att fira han och hans systers födelsedag med hans familj och då är det bestämt att vi ska äta på Hard rock Café. Men eftersom att jag är glutenallergiker blir det ingen hamburgare för mig utan det får bli någon steak eller kyckling eller så. Lika gott det också =).

Dags att laga lasagne! Eller kanske springa till affären först och köpa den där sourcream&onion chipspåsen som jag är så sugen på...? 

/S

www.bestuff.com

Kommentarer
Postat av: Aho

sv: jag ska vara borta i 5 dagar :) det ska jag göra ;)

2009-02-13 @ 18:56:39
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0