Forsättning på Oscarsprat

Ja, här kommer då de nominerade för bästa kvinnliga biroll:



Marisa Tomei Taraji P. Henson
The wrestler The curious case of Benjamin Button



Penélope Cruz
Vicky Christina Barcelona



Amy Adams Viola Davis
Doubt Doubt

Här har jag verkligen ingenting att säga till om, har inte sett någon av dessa fimer. Men personligen så är Penélope Cruz min favoritskådespelerska av dessa fem men jag tvivlar inte en sekund på att resten har gjort superprestationer i sina filmer. Kul att se att det är två skådespelerskor från samma film (doubt)! Ja, det blir en spännande kamp om vem som får ta emot de åtråvärda priserna. Jag hade då inte haft något emot att stå där och få ta emot ett sådant pris.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0