Och hon är en så kallad it-girl

En sak har jag svårt att förstå. Och det är att den här tjejen är så stor i hollywood som hon faktiskt är. Okej, det finns många kändisar som jag inte kan förstå mig på men det här är verkligen en av dem. Jag har aldrig varit något riktigt fan av henne eller hennes syster men speciellt henne har jag haft svårt för. Och det är mest på grund av att jag inte riktigt tycker att hon har någon supertalang i det hon gör, varken som skådespelare eller designer. Och ja, jag har sett många många outfitbilder på henne och har nästan aldrig tyckt att det har varit något vidare. Enligt mig finns det så många andra kvinnliga kändisar som har snyggare stil och framförallt en större talang.



Och  varför ser hon ut som en gammal tant på denna bild för?! Har länge undrat det, hon ser ju inte klok ut. Vad är det med det det gråa håret och trashiga klänningen? Nej, det är just sådant här som jag inte förstår mig  på. Men det ser ju förskräckligt ut... och det är inte enda gången enligt mig. Så ja, jag kritiserar henne men det gör jag just för att jag aldrig ansett att hon har talang för det hon håller på med. Som sagt, det finns fler exempel på sådana tjejer som t.ex. Lindsay Lohan, Paris Hilton osv osv. Men MK borde väl ändå ha potentialen tycker man? Hon som varit känd sen barnsben.

Yes, men så är det. Alla kändisar kan ju inte vara kända på grund av talang. Hur skulle världen se ut då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0