Nu börjar jag bli trött på det här

Jag börjar bli riktigt trött på att vara sjuk nu. Ena sekunden känns det bättre och jag övertygar mig själv om att jag är bra och sedan märker jag att jag kan knappt ens gå utan att bli yr och få ont överallt. Blä! En rolig sak i alla fall är att jag har sett nya säsongerna av gossip girl och one tree hill! glodde även på the hills. Åh vad jag har saknat de där serierna alltså. Är det konstigt att säga så förresten? Att man har saknat en serie. Men det har jag och de var bättre än vad jag kom ihåg. Speciellt gossip girl. Det känns som att denna säsong kommer bli bättre än första...så jag har höga förväntningar. Och one tree hill... den är alltid lite speciell, den serien. Spännande, snygg och bara helt twisted. Men så ska ju serier vara, för att man ska orka följa dem. OC tappade ju stinget efter ett tag, enligt mig. Till slut var den bara snygg och det behövs ju mer för att stanna eller hur?



Vi hörs lite senare!

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0