Kanske blir idol roligare i år

Jag kollade på premiären av Idol 2008 ikväll, som många andra också gjorde såklart. Och jag måste faktiskt säga att den här säsongen verkar bli bättre och roligare än förra och kanske till och med förrförra. Och det är tack vare den nya juryn. De kändes bra och fräscha, till skillnad från den gamla juryn som blev till slut för mycket och ja, skittråkiga. Den här idolsäsongen ska bli kul att följa! Hoppas bara att det håller i sig. Och att det kommer finnas ett par åtminstone som kan sjunga så jävla bra.



Såg ni förresten hur lik Andreas Carlsson (längst till vänster) är lik Gary Sinise från CSI: NY? Läskigt, skulle lika gärna kunna vara bröder...

Kommentarer
Postat av: Karin

ja vi får väl se:)

2008-09-04 @ 08:31:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fru Evelina

jag blev också glatt överraskad faktiskt =)



jag har tagit bort ett mellannamn så nu heter jag bara evelina anna istället för evelina anna liselott. Det där liselott går inte riktigt ihop med larsson tycker jag =)

2008-09-04 @ 10:44:16
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0