Jag är åtminstone inte döende

Så jag var hos läkaren för någon timme sedan. Hon kollade lite i min hals och även i mina öron. Men hon kunde inte se så mycket så det fick bli provtagning. Efter pill i halsen och stick i fingret fick jag veta att jag är frisk. Jaha där ser man, jag är frisk. Eller kanske inte riktigt frisk, åtminstone inte halsfluss eller så. Men om jag får feber måste jag tillbaka så ingen feber för mig. För jag gillar verkligen inte vårdcentraler.

Nu är jag lika uttråkad som förut. Det kommer One tree hill på femman så det kollar jag på. Men jag längtar tills imorgon, då får jag se på säsong 6 wieee!

Ps. Blä vad äckligt att se Dan och Debra tillsammans. De passar mycket bättre när de hatar varandra. Ni som ser på One tree hill förstår ;). Ds.

/ =)

Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

S; Ja det är den verkligen!!!=)

2008-09-01 @ 17:42:27
URL: http://girlyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0