What happens in Vegas

Det blev What happens in Vegas igår. Jag har varken Cameron Diaz eller Ashton Kutcher som några favoritskådespelare men i den här filmen fick man se mer av vad båda två är faktiskt väldigt bra på och det är fina komedier. Båda är otroligt roliga (speciellt Ashton haha) och tillsammans blev de hysteriska! Jag fullkomligt älskar Ashstons lite barnsligt roliga humor och galna skratt och Camerons perfektion som ändå går att förstå på då hon är lika klumpig och pinsam som någon annan. Handlingen var ändå ganska typisk "Hollywood" men jag förväntade mig ingenting annat. Dock trodde jag att det skulle handla mer om Vegas då jag har fått den uppfattningen när filmen kom upp på bio för ett tag sedan men så mycket Vegas var det inte och det var nog tur på ett sätt för genom att låta filmen handla om ett gift par som måste kämpa för äktenskapet ger man ett synligt budskap till alla och det är att kärleken är värd att kämpa för. Om man kan vara sig själv med personen. Om man har en ömsesidig kärlek till varandra. Eller hat som de hade i början av filmen haha. Men det är ju känslor det också ;).

Det var en otroligt söt film tycker jag och skulle absolut kunna se den igen om jag har en tråkig dag eller så. Men snart vill jag faktiskt se Step up 2! Annars blir jag otålig.



/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0