Våra bästa år

Jupp, jag kollar på våra bästa år just nu (days of our lives). Jag vet inte riktigt varför jag kollar på det men samtidigt som man hatar den kan man inte låta bli att se på det. Haha det är en riktig sjuk serie men lite speciell är den allt ;)

Just i dagens avsnitt får Jennifer äntligen tillbaka sin kära Jack, wohoo! Och Shawn krockar med sin motorcykel. Men gick det inte lite väl smidigt (eller snarare osmidigt) när han krockade i någon tegelvägg. Vart kom den där tegelväggen ifrån liksom?! Haha ni ser, jag mobbar serien men ändå så vill jag se på det. Crazy.


Och sminket är alltid på, oavsett om någon ligger på sjukhus eller är mitt ute i djungeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0