Tråkigt det ska vara då

Vaknade för en timme sedan ungfär och har redan så tråkigt. Jag vill inte bara sitta här hela dagen men jag vet inte vad jag skulle kunna göra...alla kompisar är ju borta fortarande. Och älsklingen är på jobbet. Hmm tänkte gå till bibblan och låna lite böcker till skolan men det kan jag inte göra förrän nästa vecka. Jag skulle ju kunna dra till gymet men nee, tar det sedan när jag kan köpa badkort och pilatesprylar så att jag kan variera min träning med gym, simning och pilates =).

Äh jag får väl leka med lilla tuffsen (katten) och komma på allt eftersom vad jag kan göra. Men just nu är livet verkligen tråkigt. Men mitt fel antar jag, för att jag inte anstränger mig något vidare mycket.

/ =)

Kommentarer
Postat av: Karin

nu ska den funka:)

2008-08-13 @ 12:58:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0