Sjukling

Yes, jag har blivit sjuk. Eller åtminstone är jag på väg att bli det. Har haft ont i halsen hela dagen, yrsel, feber känner jag att jag har och tungan är så där vit som den blir när man antagligen håller på att få halsluss eller så. Usch äckligt, jag vet. Jag har även torra läppar som jag bara får när jag är sjuk, annars har jag superlena läppar (är lite stolt över det faktiskt). Men de få gånger jag blir sjuk blir även mina läppar det. Det är inte heller någon mysig information, jag vet. Så nu ligger jag här i sängen med min data och katten i garderoben bredvid mig. Älsklingen tar hand om mig så allt är bra. Förutom att jag inte vill vara sjuk! Jag vill faktiskt till skolan imorgon och just nu vet jag inte om jag kommer att orka det. Och jag som ville träna idag...och imorgon. Blä, nu måste jag vara utan det i en vecka kanske. Att det alltid ska bli så, när man inte vill vara sjuk då blir man det och de gånger man har önskat att man ska bli det så händer ingenting på den fronten.

Och nu kan jag inte kolla på någon film heller i sovrummet för ljudet fungerar inte på den lilla skittvn. Jaha, då får jag ligga här, uttråkad, och hoppas på att mina favoritbloggar kommer att uppdatera snart.


Är glad i alla fall över att min babe är här och ser efter mig. Pussis.

Hoppas ni mår bättre än jag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0