Piggelin, bara för barn?

Jag har gått och blivit helt frälst i den goda piggelinglassen! Det är nu vårt andra paket i frysen sedan en kort tillbaka men det är ju ett perfekt godis då man är sugen på någonting att mumsa på. Jag har även mango som är supergott. Men det känns lite för nyttigt för att kallas för godis så piggelin passar bättre till det ;).

Var inne på GB:s hemsida för att leta efter en bild på denna goda ting då jag såg att piggelinen är ju under kategorin "barnglass"! Vad menar  de med det egentligen? Att det är bara barn som gillar denna glass och att vuxna behöver en lite mer "matigare" glass som t.ex. magnum? Nehej, så är det inte alls. I alla fall inte i mitt fall. Jag gillar piggelinen mycket mer än alla magnumglassar faktiskt. Så då får jag väl vara ett barn för att jag äter min piggelin, men kom igen det är ju så gott! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0