Och nu har även personaljuridiken satts igång

Hej alla! Jag är fortfarande trött men jag gick upp väldigt tidigt idag faktiskt så inte så konstigt då. Fast jag har svårt att förstå hur vissa kan vara så alerta och uppmärksamma på lektionen när klockan är lite över 9? Eller är det bara jag som är konstig som känner mig som halvdöd på morgonen?
Idag började i alla fall personaljuridiken och det verkar vara en bra kurs med en bra föreläsare. Och så blir det hemtenta i slutet på kursen, det var några månader sedan med det så vi får se hur det går. Men jag gillar faktiskt hemtentor bättre än salstentor så det ska nog gå bra som vanligt =). Och jag ska nog vända mig till min pappa de gånger som behövs då han är jurist, alltid bra med kontakter...

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, jag skulle köra lite aerolates men jag visste inte hur man synkade datan och tvn så det får nog bli imorgon istället. Men jag vill verkligen komma igång med träningen, känner att det börjar behövas... Eller kan det vara att jag får mens snart som jag känner mig uppsvälld och tjock? Hmm så brukar det vara när jag tänker efter. Varje månad, innan mensen, känner jag mig som en elefant och sedan får jag förklaringen när lngonveckan är där.

Vi hörs lite senare och då lovar jag att ni slipper höra om min mens ;).

/ =)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

jag jobbar som ekonomiassistent..

2008-08-27 @ 18:16:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0