Ny termin, nya tag

Hej på er, idag började skolan för min del! Hur kul som helst måste jag säga,  kursen verkade väldigt intressant faktiskt och matten som kommer vara en del av kursen verkar inte så jättesvår...hittills åtminstone. Men det roligaste av allt var ändå att hänga med min kära vän E igen! Hihi det har jag saknat kan jag säga. Så nu är det som vanligt igen, allting.

Dessutom har jag och älsklingen kollat på en lägenhet idag, som ligger närmare centrum än vår lägenhet nu. Och imorgon ska vi gå och kolla på en ytterligare. Så det känns bra det också =). Allt flyter på nu känner jag... och gud vad jag älskar det! Det är verkligen nya tag och ingenting annat.

/ =)

Kommentarer
Postat av: Karin

men brccoli är ju nyttigt så:)

2008-08-26 @ 08:24:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0