Linas kvällsbok

Igår var det filmtajm igen och denna gången såg vi Linas kvällsbok. Jag tyckte om den, den hade en rolig handling och stereotypen av ungdomar och även norrlänningar var klockren. Visst kan jag känna igen mig kanske liiite grann i hur det var när man var i den åldern fast samtidigt...nej det kan jag inte då jag alltid körde mitt eget race och kände mig inte påtvingad av vare sig kompisar eller någon annan att göra något jag inte riktigt vill. Men jag kan tänka mig att många unga känner igen sig och därför är denna film bra och faktiskt viktig att se då den har budskapet "följ ditt hjärta och lita inte på alla" och man måste veta att det är okej att välja själv. Och säga nej. Det gör dig inte till en "bitch" eller tråkig. Tvärtom, det gör dig stark.



Vilka sötingar de där två var tillsammans! Gulligt par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0