Karaoke is my middle name

Jag har under de 2 senaste timmarna ägnat åt att sjunga karaoke! Jag hittade sidan på Kenzas blogg, karaokeparty , så jag testade det och voilà! Det var hur kul som helst. Kände mig riktigt duktig och cool, en riktig Gwen Stefani. Haha nejdå, jag är inte så värst duktig men det är ju det som är kul, man vet att man inte kan sjunga och ger allt vad man har! Ska nog fortsätta med det imorgon, just för att det var så kul =).

Jag har sagt flera gånger till pojkvännen att vi måste skaffa playstation 3 så  att jag kan köra singstar hihi. Så kanske ligger den under granen sedan eller vad tror ni...?

Snart blir det sovdags och drömmar om en potentiell sångkarriär! Haha eller inte.


 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag glömde det viktigaste som kommer att ligga under granen. Jag i en smällkarramell. Puss!

2008-08-19 @ 22:25:14
URL: http://hedgehog.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0