I'm back home again

Hej!

Idag var jag på sjukhuset och fixade lite saker. Det gick väldigt bra som tur är. Efter det gick jag hem till min kära vän E som inte är hemma än men jag skulle ta in hennes post så jag kunde lika gärna sitta där ett tag. Men det är klart, sedan kommer saknaden efter min älskling och katten som jag inte har sett på hela dagen så det blev dags att gå hem igen.

Har läst en viss blogg ett tag nu och har alltid tyckt att hon skriver otroligt intressant och speciellt men inte mer med det. Men bara för några dagar sedan fick jag reda på att hon har gått igenom liknande saker som mig. Inte exakt men känslorna hon beskrev är skrämmande likt mina som jag har haft i över ett års tid nu. Det var skönt på ett sätt att veta att det finns någon annan som känner som jag, att jag inte är ”konstig” som känner så eller reagerar som jag gör ibland. Det kan behövas ibland.

Skolan börjar om en vecka. Det ska bli riktigt skönt faktiskt, då får jag massa annat att tänka på och det blir en rutin på allt.


/ =)


Kommentarer
Postat av: Tessan

hoppas du haft en bra dag :)!

2008-08-18 @ 20:27:00
URL: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0