Idag kommer min kära vän hem

Hej på er alla, vad har ni hunnit hitta på idag? Själv har jag inte gjort så mycket än men ska börja tvätta lite kläder snart för imorgon börjar skolan! Yes, kl 13:15 börjar jag igen och det ska ju bli så kul! Fast jag fasar lite för min ena kurs som börjar just imorgon, ekonomistyrning... Usch, jag som inte är bra på matte hoppas verkligen på att vi slipper den delen. Men det är klart, man måste ju lära sig den delen också. Men min andra kurs, som börjar på ondag, längtar jag verkligen till. Personaljuridik, det ska bli så kul och spännande. För juridik är riktigt spännande tycker jag så en kurs kan jag i alla fall se fram emot. Visst ser jag fram emot ekonomin också men jag vet att jag kommer att ha större problem med den på något sätt... Jaja, då får jag plugga extramycket ekonomi bara.

Och idag kommer min kära vän E hem igen! Eller hem och hem, hon bor visserligen också här men hon ska snart flytta nära sin pojkvän så vi kommer inte bo lika nära varandra längre =(. Men vi kommer träffas lika mycket ändå har jag bestämt.  Tur i alla fall att vi går i samma klass =).

Vi hörs senare!

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0