Fredag 29/8 2008

Hej på er! Jag har legat lite på latsidan vad gäller bloggen men nu är jag igång igen. Jag var riktigt trött igår och dessutom var jag borta hela dagen. Jag och E var och hälsade på min lillebror som är ute och jobbar på en sorts "roadshow" så vi fick se lite av allting och vad han höll på med. Väldigt intressant måste jag säga och det gynnar även alla.

Jaja, vad har hänt idag då? Jo, jag har gymat idag! Det var, oh, så skönt. För det var ju ett litet tag sen (3 veckor sedan kanske) så att få svettas ordentligt var välkommet. De hade även gjort om i gymet, byggt ett cirkelgym som såg lockande ut. Jag gymade där inne helt själv, testade dock inte maskinerna men hantlarna kom till användning. Jag märkte faktiskt till min förtjusning att jag har blivit starkare i mina armar, förut använde jag mig av 3 kilos-hantlar (jupp, jag är svag i armarna...) men nu kunde jag till och med använda mig av 4 kilos! Yes, så det var ju kul fast en sak förstår inte jag... jag klarar av av alla sorts armövningar med dem men när det kommer till att träna armmusklerna nedanför axlarna (deltoids?) tar det stopp! Jag kan inte göra fler reps än kanske 4 och sedan går det inte mer. Hur svag är man inte då? Och det jobbiga är ju att jag verkar ju inte kunna bli starkare där, hur mycket jag än tränar den muskelgruppen. Aja, jag får väl vara en svagis i armarna helt enkelt.


Deltoids stod det att muskelgruppen heter...

Jag och E satt i skolan och pluggade lite ekonomistyrning. Eller, det blev inte så mycket plugg egentligen, mest prat. Men jag får läsa extramycket imorgon och på söndag. Hon ska ju faktiskt flytta snart så det går före ;).

Nu skulle vi egentligen gå och hyra någon film men vi får se. Jag är inte på världens roligaste humör just nu. Blä hatar när man mår så. Pain in the ass känner man sig som.

Men vi hörs lite senare bloggen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0