Fixat och donat

Har haft en riktig "fixa hemma-dag" idag. Det började med att jag la in en drös med smutstvätt i tvättmaskinen vi har. Sedan blev det dags för vår klädkammare som förvandlades till en liten walk-in-closet. Och det tog ju en del tid kan jag säga... Så det har nog tagit den största tiden idag. Men jag hann även med att diska upp allt från igår så det ser lite fräscht ut. Och så att jag kan känna mig duktig när älsklingen kommer hem.

Jag vill gärna bli helt klar med vår "walk-in-closet" men saker måste inhandlas först för att det ska bli riktigt bra så det får stå som det gör just nu. Men jag blev nöjd med att alla mina skor ser så fina ut när man kikar in =).

Nej, nu blir det nog ett bad för min del. Badrummet ska även fräschas upp senare i höst. Ska börja kalla det för mitt alldeles egna "spa-room" då jag vill fixa det så att det blir så där "spa-mysigt".

/ =)

Vad sägs om det här badrummet...


...eller det här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0