En ledig tisdag

Hej! Idag är det ingen skola så det är en ledig dag för mig fast jag måste ändå snart till skolan för att träffa E och låna lite goingar från biblioteket. Sedan går  vi nog hem till mig för att det var så länge sen E träffade lilla katten och det vill hon ju göra =).

Allting känns bara bättre och bättre hela tiden och jag är ännu gladare än vad jag var för bara en vecka sedan! Helt underbart. Jag har så många tankar men den här gången är det bara bra tankar och funderingar. Och jag har även lite idéer  som jag vill gärna förverkliga någon dag... Jag  får nog ta och köpa en sådan idébok som jag har hört talas om så mycket. Kan komma till nytta. Men frågan är, vart finns dem att köpa? Någon som vet kanske?

Hörs lite senare!

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0