Du är vad du äter

Jag och älsklingen håller på att laga mat precis, jag tillagar kycklingen och han fixar med riset. Han har nämligen fobi för kyckling och jag är världsbäst på att laga mat med kyckling i så, så får det alltid bli.

Idag gör jag baconlindad kycklingfilé, riktigt gott! Man steker kycklingfilén i ugnen i ungefär 30 min och sedan lindar man in baconet och låter det steka kanske 15 min till, tills det blir klart. Testa det, det är supergott!

Matdags snart, hörs senare!

/ =)


Muuuums!

Kommentarer
Postat av: Nicki Ridderskans

Svar: Det pirrade i hela magen, jag var verkligen supernervös innan. Men efteråt när allt adrenalinet spred sig i kroppen var jag så otroligt glad att jag gjorde det! :) Kram

2008-08-19 @ 22:12:17
URL: http://ohmynicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0