Det är väl dags antar jag

Med en blogg! Har ju försökt några gånger men det har alltid kommit någonting i vägen (latheten oftast). Men nu ska jag försöka vara seriös och verkligen prova på det här.

Så vem är jag? En 21-årig tjej som bor med sin underbara sambo och katt och lever livet i en mellanstor stad. Har pluggat på högskola i 2 år och är inne på mitt 3e och faktiskt sista (iaf för utbildningen jag går). Har väl ganska typiska intressen som att umgås med pojkvännen och vännerna, shoppa, bara ta det lugnt, träna och massa massa annat.

Så vad ska denna blogg handla om? Ja, jag har nog inte riktigt bestämt det än utan det får visa sig så småningom. Men ett att de starkaste skälen till varför jag har bestämt mig för att verkligen försöka är på grund av alla bloggar som redan finns. Jag har läst många av dem och tyckt om vissa av dem. Men det som fattas i bloggvärlden (tycker jag) är någon som verkligen tar för sig och förmedlar åsikter och tankar om väsentliga saker och händelser som sker i samhället. Just nu finns det alldeles för många modebloggar och alldeles för få bloggar som vill förmedla ut till världen. Man får och ska skriva om vad man vill, om det nu är mode, träning eller musik men någonstans tycker jag att man ska försöka nå ut och kanske till och med vilja förändra. Nu kanske jag får hela modebloggsklanen på mig men må så vara ;). Det finns självklart riktigt bra modebloggar där ute!

Så nu är det bara att fortsätta skriva och hoppas på att jag inte blir så där lat igen!

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0