Den lilla vita

Idag har det varit en sådan där riktig segdag för min del! Visserligen har jag orkat städa lite och fixat i ordning med alla mina böcker som jag har. Vi (jag och min pojkvän) flyttade ihop för 4 månader sedan men det finns fortfarande saker som inte är ordnade (mina saker) så det är nog på tiden att jag tar itu med allt...

Snart blir det lasagne! En av mina favoriträtter, fast jag har ju så många...

Köpte en ny data i torsdags förresten! Ännu ett av skälen till varför jag började blogga just nu, med en ny data känns allting så fräscht och roligt! Det blev en Asus EeePc 900, den är så pytteliten och så himla söt. Bara 9" skärm, kan ni tänka er hur liten den är =).

Nu är maten klar!

/ =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0