Är the hills verkligen på riktigt?

Jag är en seriejunkie, jag följer massa olika serier såsom gossip girl, desperate housewives, one tree hill, greys anatomy och - the hills. Jag tycker att den serien är riktigt underhållande och det är ju extrakul att det är på riktigt. Eller är det verkligen det? Det har jag funderat på den senaste tiden. Visst att det är en "reality show" men hur mycket är det som är äkta vara och hur mycket är det egentligen som inte är det? Kan ens liv verkligen vara kantad av så mycket dramatik som t.ex. Laurens eller Heidis? Och allting klaffar ju så perfekt för dem - Alltid. Inte ibland eller någon gång, utan alltid. Jag kan också ha extrem tur men inte varje jäkla dag! Jag måste vänta på min tur många gånger för att få det jag vill ha. Men varför känns det som att de behöver bara säga ordet så kommer det som ett brev på posten? Haha jo det här har jag suttit och klurat på förstår ni och jag vill verkligen veta. Fejk eller äkta? Men det är väl ingen som vet, förutom de själva... Rolig serie dock.


Äkta perfekta liv eller fejk alltihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0