Another list, another time

Hittade denna lista hos enibas.blogg.se så det fick bli ännu en lista på grund av att jag har så otroligt tråkigt.

Har du:

Ett förhållande: Ja, sen nästan 2 år tillbaka med min älskling <3
En bästa vän: Ja, det har jag. Saknar henne väldigt mycket dock.
Haft ett seriöst förhållande: Ja, är inne i ett nu så.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, det har jag inte.
Blivit kär i första ögonkastet: Jo...det har jag några gånger. Some good, some bad.
Fått ditt hjärta krossat: Jo men den blev hel igen.
Skrikit åt en lärare: Jadå, speciellt en gång. Och det visade ju sig på mitt franskabetyg senare. Inte alls rättvist men det var hon ju inte heller.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Yes.
Snusat: Nja, har bara provat en gång. Haha inget för mig.
Rökt: Nej aldrig! Inte ens provat.


Dagens:

Klädsel: Gråa mjukisar som jag har klippt till mjukis-shorts och en rosa topp.
Smink: Inget idag.
Frisyr: Blött från badet.
Låt: Gavin DeGraw – In love with a girl.
Vill ha: Haha pengar.
Sjuka: Sjuk av uttråkan.
Drog: hmm kommer inte på något.
Saknad: Älsklingen, men han kom precis hem!
Köp: Ingenting...på jättelänge.
Godis: Inte det heller: Eller ja, två glutenfria bullar imorse.
Attityd: Lugn...trött. Avslappnad.
Tanke när du såg dig själv i spegeln för första gången imorse: ”hello sleepyhead”!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0