13 dagar kvar

Fick ett brev på posten idag om att min skola börjar den 25e, om 13 dagar. Min ena kurs börjar den 25e och den andra börjar den 27e. Så 13 dagar kvar på detta slappande och uttråkande om dagarna. Äntligen då får man göra någonting och känna sig nyttig!

Längtar lite extra till att jag får använda min nya fina data till alla tentor vi har, det är faktiskt sant det där att om man har fräscht omkring sig och har nya block och pennor etc. så känns det roligare att plugga. Så då hoppas jag på att det kommer att kännas riktigt roligt med min lilla dator =).

Men än är det 13 dagar kvar och det betyder att det är 13 dagar till av slötittande på dålig tv som Days of our lives, (haha vad min pojkvän hatar att jag kollar på det) sovvanor som måste ändras osv. Äh jag hinner komma upp på fötter till den 25e.

/ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0