Att inte veta någonting längre

När man är så ledsen att man vilken sekund som helst faller i gråt - vad gör man då? Fortsätter man på som vanligt eller släpper man taget?
Det är för mycket känslor och smärta som finns i min kropp just nu och jag vet inte hur jag ska få ut dem. Att börja störtböla? Nej, det kanske fungerar ett litet tag men sedan kommer de otäcka känslorna tillbaka. Ignorera och gå vidare med ett supertempo och begrava allt? Jo visst men det funkar väl ett tag och sedan blir reaktionen 10 ggr så värre än vad den egentligen skulle behöva bli. Att ta itu med allt... det är lösningen. Men hur ska jag ta itu med allt när jag inte ens vet uppkomsten av det? Visst vet jag vissa anledningar till att jag känner så här men inte alla. Inte ens nära.

Jag vet ingenting och jag vet inte hur länge till det kommer vara. Det enda jag vet är att jag håller på att drunkna. Och jag vet att det är på allvar den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0