Vad händer egentligen med min hjärna under natten?

I flera nätter nu har jag drömt massa olika saker. Mer än vanligt. Det är som att det spelas upp olika fimer som plötsligt tar slut för att nya filmer ska spelas upp. Det kan låtas roligt men det är det inte... För mina drömmar är varken roliga eller gulliga. De är oftast obehagliga och stressande. Jag kan inte ge något exakt exempel på en dröm för jag minns dem inte riktigt nu men jag vet att jag vaknar upp stressad och med en obekväm känsla varje morgon. Och även kissnödig men det gör jag varje morgon så. Men det där med drömmarna är ovant för mig då jag inte brukar drömma så intensivt.

Äh, jag vet inte. Kanske är det bara för att jag känner mig lite fundersam över vissa saker och det går då ut över mina drömmar? Det kanske är vanligt att man reagerar så?

Och kanske har det med min lilla snuttetoffsa (katten) att göra då hon gillar att väcka mig genom att bita på mina tår, och klösa/klia på mitt lår som är under täcket men hon sträcker sig med tassen så långt att hon når in dit. Ett störande moment när man vill sova eller vad? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0