Tröttheten är ett faktum

Åh vad jag är trött! Igår och idag har jag varit riktigt aktiv med skolan och dylikt och nu märks det att jag har latat mig i månader och plötsligt komma igång igen. Det känns i kroppen kan jag säga, huvudvärken har gått fram och tillbaka idag och den där förkylda känslan i kroppen finns. Men jag är inte sjuk, jag är utmattad...efter 2 dagar! Haha hur ska det här sluta? Nej men jag kommer igång snart, det vet jag. Jag är en sådan person som behöver action och hålligång i mitt liv men den här sommaren har varit allt annat än det. Och jag vänjde mig vid det, blev lite lat kan man väl kalla det. Eller lat och lat, jag fixade saker och ting här hemma men jag ville inte riktigt gå ut, trivdes bättre att vara inne eftersom det ändå var så dåligt väder ute. Men poängen är att sådan är jag egentligen inte. Jag är social av mig och gillar att vara bland folk och vara upptagen. Så jag är glad att allting börjar bli som vanligt, jag får min styrka tillbaka. Gamla jag är tillbaka. Åtminstone på väg tillbaka. Men först måste de gamla vanorna komma som på räls. Och det kommer de göra, snart. Då är jag tillbaka!

Natti natti!

/ =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-08-27 @ 11:27:31
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0