OS istället för skolan

Nja så illa är det inte men nästan. Jag skulle nämligen behöva åka iväg till ett bibliotek som ligger en bit härifrån så jag är tvungen att ta tåget och det är ju riktigt tråkigt. Men jag var inställd på att göra det när jag såg på aftonbladet att Stefan Holm ska ju finalhoppa idag! Så tyvärr kursitteratur, OS kommer före. Så 13:10 börjar det och jag längtar! Jag älskar idrott, att utöva och se på det och jag blir lika sugen själv varje gång när det t.ex. är simning eller löpning etc. Så idag är jag lat och sitter här hemma och glor på OS, imorgon får det vara en ny dag helt enkelt =).


Kom igen Holm, vi vet att du klarar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0