Längtan är så stor

God morgon på er, själv vaknade jag för en timme sedan och det är nog lite för sent men jag var så trött! Varje gång jag skulle försöka ta mg upp ur sängen så ramlade huvudet ner på kudden igen så det var bara att sova vidare...

Idag ska jag till biblioteket och sedan ska vi köpa mat. Vilken intressant dag det verkar bli. Eller kanske inte. Har inte riktigt ork eller lust till så mycket nu för tiden, kan ju ha att göra med att vi inte har möjligheten än och sedan har vi ju det där...det där hindret som sitter konstant i huvudet. De där orden, händelserna, som gör det svårare att vara lika munter och glad. Längtan är så stor till så mycket. Till att få min kära vän E hit, få börja skolan igen, träna riktigt ordentligt, glömma. Glömma längtar jag allra mest till, det motiverar mig till att fortsätta saker och ting i mitt liv. Det är inte allt som är upp och ner, inte ens nära. Men den biten som har varit upp och ner en längre tid är en stor del av mitt liv, en del jag älskar. Men jag hatar just den biten som inte ska vara där. Det hatet är skrämmande stort, jag hatar ju inte. Men idag gör jag det, jag hatar och det gör mig så ledsen att jag gör det. Fast det där hatet ska bort har jag bestämt mig. Jag vet bara inte hur.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vi klarar allt tillsammans bara vi vill och tror på det. Det gör vi, det vet jag.

2008-08-21 @ 08:26:27
URL: http://hedgehog.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0