Hur mycket ska man behöva ta egentligen?

Jo, det frågar jag mig själv. Hur mycket ska jag behöva ta innan jag inte orkar mer? Skulle gärna vija skriva om allt och kanske gör det någon dag också men just nu får det vara lite luddigt och oklart. Men jag försöker att skriva så att man förstår lite i alla fall.

Jag har blivit rejält sårad en gång i mitt liv. Men jag bestämde mig för att fortsätta med personen vilket jag har gjort hittills. Och det har varit underbart. Men nu börjar jag inse att det som har var dåligt en gång, kommer förmodligen alltid finnas kvar där och vara dåligt. Jag ska inte behöva ta att han beter sig på ett speciellt sätt en gång om året. För det finns inte kvar längre. Men jag vet inte om det är något han förstår. Ändå påverkar det mig varje jävla gång och det gör så ont. Ska jag plåga mig själv ännu mer eller ska jag ge upp..?

Måste ventilera mig och det får jag tack vare att jag skriver ner lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0