Fy fan vad man kan vara förbannad!

Ja, som rubriken ovan lyder så är jag förbannad som in i helvete! Ursäkta mitt språk men jag vet bara inte vart jag ska ta vägen. Jag kom hem från jobbet för 2 tim sen och jag är jättetrött och utmattad efter ett 8-timmars pass men vad kommer jag hem till...ingenting! Allt måste man göra själv känner jag just nu och det kanske är lika bra, att göra allt själv och inte förlita sig på någon annan.

Blah, ska äta lite grillad kyckling nu då jag inte har hunnit äta något än sedan jag kom hem. Och sen ska jag sova.

God natt på er!


Det är jag just nu...utan hatten.

Kommentarer
Postat av: Sabine

skicka ett mail :)

2008-08-17 @ 17:42:59
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0